Sähköpostiosoitteeni on . Haluan viestin aina, kun uusi 10X Finland Podcast julkaistaan.

#78: Mitä on tapahtumassa identiteetille ja maksamiselle verkossa?

Janne Jutila ja Sasu Ristimäki ovat ehtineet nähdä finanssialalla ja sijoittajina monta hypeä, mahalaskua ja uutta nousua. Viime vuodet Sasu on keskittynyt kryptoihin ja Janne digitaaliseen identiteettiin. 10X Finland on täällä taas. Pandemian ajaksi podcast muutti nimensä Hybrid Timesiksi, mutta nyt on syytä keskittyä taas yrityksiin, rakenteisiin ja ideoihin, jotka toivottavasti tekevät Suomesta ja maailmasta 10 kertaa paremman. Keskustelemme tässä jaksossa siitä, missä olemme kryptojen hypekäyrällä ja mitä tapahtuu seuraavaksi. Lisäksi sukellamme syvälle digitaalisten maksujärjestelmien ja digitaalisen identiteetin maailmoihin sekä niiden tarjoamiin mahdollisuuksiin. Hyviä kuunteluhetkiä!

WhatsApp Image 2022-08-30 at 12.37.04

Linkkejä jaksossa mainittuihin asioihin

  1. Andreessen.Horowitz
  2. The Infinite Machine
  3. The Defiant

Kuuntele seuraavaksi

#55: Koronakeskusteluja Piemonten viinilaaksoissa

Ville Tolvanen saarnasi vuosia digitalisaation puolesta, valloitti sosiaalista mediaa, järjesti tapahtumia ja johti digitalisaatiota edistäviä yhtiöitä. Nyt hän on viettänyt kaksi kuukautta karanteenissa italialaisessa maalaistalossa, jonka hän vaimonsa kanssa hiljattain osti. Ympärillä suuri osa maapalloa on pakkodigitalisoitu vain muutamassa viikossa. Tässä jaksossa kuulemme aluksi Villen tunnelmia Piemontesta, pahimpien koronapesäkkeiden laitamilta ja sitten keskustelemme kriisin vaikutuksesta työelämään ja johtamiseen.

Kuuntele jakso

#54: Musiikkibisneksen digikatastrofi ja uusi nousu

Asko Kallonen on Warner Music Finlandin tuotantopäällikkö, jonka ala on valinnut kymmenen kertaa vuoden tuotantopäälliköksi. Hän on työskennellyt monien tunnetuimpien suomalaisten muusikoiden ja bändien kanssa, kuten vaikkapa HIMin, Lordin, Chisun ja Antti Tuiskun. Matkan varrella hän on ehtinyt olla myös muusikko, radiojuontaja, yrittäjä, Idols-tuomari ja leipuri. Musiikki oli ensimmäisiä sisältöbisneksiä, jotka internet romautti. Nyt alan liikevaihto nousee kohisten kohti samoja lukuja kuin ennen romahdusta. Tässä jaksossa hyppäämme Asko Kallosen seurassa musiikkiliiketoiminnan viime vuosikymmenten digitaaliseen vuoristorataan.

Kuuntele jakso