#35:Miten saadaan 270 miljoonaa YouTube-katselua
Lauri ja Anni Vuohensilta murskaavat viikottain hydraulisella puristimella mitä omituisinta tavaraa ja nauraa rätkättävät päälle. YouTube-kanava Hydraulic Press Channelilla, jota tehdään tamperelaisessa konepajassa, on 1,9 miljoonaa tilaajaa ja se on kerännyt 270 miljoonaa katselua. Touhu on harmitonta hassuttelua, mutta myös huolellisesti rakennettua liiketoimintaa ja Vuohensiltojen ammatti. Miten yhdistetään spontaani hulluttelu ja määrätietoinen median kehittäminen? Mitä Vuohensillat ovat oppineet yleisön rakentamisesta someajassa? Entä mitkä ovat heidän neuvonsa vasta-alkajalle? Hauskoja kuunteluhetkiä.
Kuuntele tämä podcast
Kuuntele seuraavaksi
Ilkka Lavas on sarjayrittäjä, joka perusti ensimmäisen bisneksensä 17-vuotiaana ja johtaa nyt kansainvälisesti kasvavaa ja menestyvää yritysryhmää. Tunnetuimpia hänen noin kahdestakymmenestä firmastaan ovat City Digital ja EatAndTheCity.
Tässä jaksossa kuulemme Ilkan ensi metreistä yrittäjänä ja kriisistä, joka miltei tuhosi kaiken. Pääasiassa puhumme kuitenkin ketterästä kehittämisestä eli leanista ja sen soveltamisesta startuppeihin, scaleuppeihin ja suuryrityksiin.
Inna-Pirjetta Lahti johtaa perustamaansa vaikuttajamarkkinointifestivaalia PINGiä, joka on lajissaa Pohjoismaiden suurin. Tässä podccastissa puhumme paljon vaikuttajamarkkinoinnista. Miten sitä tehdään oikein ja mitkä ovat lajin pelisäännöt?
Kuulemme myös, kuinka Inna-Pirjetta löysi kutsumuksensa kanoottimatkalta Tongalla ja minkälainen hänen tiensä yrittäjänä on ollut. Ja miten perhe, fysiikka ja mieli pidetään kasassa, vaikka työpäivät venyvät ja paineet ovat valtavat. Hyviä kuunteluhetkiä.